Reklamace a odstoupení od smlouvy
Něco se pokazilo a je potřeba zboží reklamovat; anebo chcete využít práva na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě? Na této stránce vám poradíme, jak na to.
Odstoupení od smlouvy
- Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy však nemůžete mj. v případě zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání či pro vaši potřebu.
- Za takové zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu považujeme mj. takové zboží, které se u výrobce objednává a/nebo výrobce zhotovuje v některé z několika nabízených variant provedení (např. barevné provedení či povrchová úprava, moření, potahová látka apod.) až na základě přijetí vaší objednávky. Na detailu zboží na https://cinterier.cz je toto zboží označeno jako zboží „na objednávku„. V případě, že jste objednali zboží „na objednávku“, stejné označení naleznete i v rekapitulaci objednávky, která vám byla zaslána e-mailem po přijetí objednávky do našeho systému.
- Pokud se nejedná o zboží „na objednávku“ můžete od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení – např. mailem na c.interier@volny.cz a nebo poštou na naši adresu Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Můžete (ale nemusíte) k tomu využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na naši adresu: Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Náklady spojené s navrácením zboží nesete vy. Prosím neposílejte zboží na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a v původním obalu a musí být schopno dalšího prodeje.
- Vaše peníze za zboží vám vrátíme bankovním převodem. Vrátíme vám i náklady na dodání zboží (tzn. dopravné za cestu zboží od nás k Vám) ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Platba vám bude uhrazena poté, co vrácené zboží od vás obdržíme. Prosíme počítejte s 5ti denní lhůtou na kontrolu vráceného zboží. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.
Reklamace
Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě
Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte.
Pokud je zboží poškozeno, i když obal byl neporušený, kontaktujte nás ihned po převzetí zásilky na tel.: 603 185 735.
Současně pořiďte také fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si také obal i se všemi výplněmi pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
Reklamace v záruční době
¨Zboží má minimální záruční dobu 24 měsíců (pokud není na faktuře uvedena záruční doba delší) a vztahuje se na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zásilky.
Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu na naši adresu Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.
V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na c.interier@volny.cz nebo telefonicky na čísle 603 185 735, rádi vám poradíme.
Adresa pro zasílání:
Dušan Franek, C- Interier
Bajgarova 640
725 26 Ostrava 26