Reklamace

Reklamace a odstoupení od smlouvy

Něco se pokazilo a je potřeba zboží reklamovat; anebo chcete využít práva na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě? Na této stránce vám poradíme, jak na to.

Odstoupení od smlouvy
  1. Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy však nemůžete mj. v případě zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání či pro vaši potřebu.
  2. Za takové zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu považujeme mj. takové zboží, které se u výrobce objednává a/nebo výrobce zhotovuje v některé z několika nabízených variant provedení (např. barevné provedení či povrchová úprava, moření, potahová látka apod.) až na základě přijetí vaší objednávky. Na detailu zboží na https://cinterier.cz je toto zboží označeno jako zboží „na objednávku„. V případě, že jste objednali zboží „na objednávku“, stejné označení naleznete i v rekapitulaci objednávky, která vám byla zaslána e-mailem po přijetí objednávky do našeho systému.
  3. Pokud se nejedná o zboží „na objednávku“ můžete od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení – např. mailem na c.interier@volny.cz a nebo poštou na naši adresu Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Můžete (ale nemusíte) k tomu využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  4. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na naši adresu: Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Náklady spojené s navrácením zboží nesete vy. Prosím neposílejte zboží na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a v původním obalu a musí být schopno dalšího prodeje.
  5. Vaše peníze za zboží vám vrátíme bankovním převodem. Vrátíme vám i náklady na dodání zboží (tzn. dopravné za cestu zboží od nás k Vám) ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Platba vám bude uhrazena poté, co vrácené zboží od vás obdržíme. Prosíme počítejte s 5ti denní lhůtou na kontrolu vráceného zboží. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.
Reklamace

Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě

Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno, i když obal byl neporušený, kontaktujte nás ihned po převzetí zásilky na tel.: 603 185 735.

Současně pořiďte také fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si také obal i se všemi výplněmi pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.

Reklamace v záruční době

¨Zboží má minimální záruční dobu 24 měsíců (pokud není na faktuře uvedena záruční doba delší) a vztahuje se na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zásilky.

Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu na naši adresu Bajgarova 640, 725 26 Ostrava 26. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.

V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na c.interier@volny.cz nebo telefonicky na čísle 603 185 735, rádi vám poradíme.

Adresa pro zasílání:

Dušan Franek, C- Interier

Bajgarova 640

725 26 Ostrava 26

Začněte psát a stisknutím klávesy Enter vyhledejte

Nákupní košík

Žádné produkty v košíku.